donderdag 29 maart 2012

Easter Chick



Met dit heerlijke voorjaarsweer was het een eitje om dit kaartje te maken. Vandaag staat bij Shelly dit plaatje in de picture, je kan hem voor een speciale prijs aanschaffen. Op het blog kan je bovendien zien wat de andere dames uit het team er mee gemaakt hebben. Ook is er weer een nieuwe uitdaging, ook een eitje, streepjes, nou dat mag geen probleem zijn.

Mijn kaartje is gemaakt met papiertjes van City Park, heerlijk die vrolijke kleurtjes en deze keer was ik aangetoken door mijn eigen docher, het plaatje lag al een tijdje op mijn bureau, en ze zat te popelen om er een kaartje mee te mogen maken, zij heeft dan ook het papier uitgekozen. Ik heb gekleurd met mijn copic, zij met de prismapotloden.

The weather is so beautifull here in Holland, so it was easy peasy to make a card with this digi. It's in the spotlight at Shelly's today, so you can buy it for a special prize toady only. At the blog you can see what the other Teammies made with it, the new Challenge is ready, Stripes this time, that shouldn't be a problem I think.

I've made my card with papers form City Park, and they were chosen by my daugther, she also made a card with it, couldn't resist this cutie. I used my copics, she used the prismapencils.

Bedankt voor je bezoekje, lieve groetjes Amanda

15 opmerkingen:

Jolanda zei

hoi Amanda,
zoals je weet ben ik gek op vrolijke gekleurde kaarten, dus deze twee vind ik zeker helemaal te leuk:0) wat gezellig om zo samen met je dochter bezig te zijn...
grtz Jolanda

Jolara zei

heel mooi! liefs joyce

marion zei

Heerlijke vrolijke kleurtjes gebruikt en het is dan ook een prachtig geheel. Liefs, Marion

Riet zei

Wat een prachtige kaarten Amanda.

Liefs Riet.

marja zei

wat een gezellige paaskaartje amanda!!!
weer prachtig gemaakt hoor!

Lia zei

wowww super mooie kaartjes hebben jullie gemaakt
liefs Lia

Marianne zei

Heel mooi gedaan Amanda
liefs, Marianne

Tineke van der Linden zei

Leuke vrolijke paaskaartjes!
Groetjes Tineke

Anoniem zei

Wat een prachtig kaartje Amanda!!
Super lief stempeltje en vrolijk papier heb je gebruikt.

Groetjes Jannie.

Jolanda zei

Wat een heerlijke kaart Amanda, lekker kleuren hoor!!

Caroline zei

Wat een vrolijke kaart !!! Prachtig gemaakt, even je foto bestudeerd, heb ik die niet gemaakt vorig jaar op de clubdag ? Of het jaar daarvoor ? Lijk je er nog op :-) Vast wel, als ik je niet zie morgen wens ik je een hele prettige dag !!!

Diana zei

Wat een heerlijk, vrolijk kaartje is dit geworden Amanda. Super!!
Groetjes Diana.

Mariken zei

Hey Amanda, wat een vrolijk kaartje, echt voorjaar! Mooi gedaan!
Fijn weekend,gr-x-jes Mariken.

Amarins zei

Wat een prachtige kaartjes, zo heerlijk vrolijk met al die kleurtjes. Super.
Groetjes, Amarins

cornelie zei

Wat een super vrolijke kaartjes Amanda, enig!! Groetjes, Cornelie