zondag 6 februari 2011

Mercidoosjes en Valentijn.....






Gisteren was de jaarlijkse clubdag van Freubelen, en het was ontzettend gezellig. Marja had een mooi projectje bedacht, nee nog niet gemaakt en heerlijk papier met bijpassende brads en lintjes uitgezocht, ook ben ik enorm verwend met allemaal lieve, lekkere en mooie kadootjes, en bovenal was het gewoon ontzettend leuk om met iedereen gezellig te kletsen.

Voor mijn collega-beheersters heb ik een mercidoosje gemaakt(van elk modelletje 2) en omdat het bijna Valentijn is, met Valentijnspapier van Making Memories, en met het nieuwe Tildapapier, verder heb ik wat rub-ons gebruikt ook van MM en de hartjes stans van Nellie.

Bedankt voor het langskomen, lieve groetjes Amanda

19 opmerkingen:

marijke zei

en hij is leuk hoor ,staat hier op werktafel te pronken

Janneke zei

mmmm dat ziet er lekker uit ;o)

Janneke X

diana68 zei

onwijs leuk gemaakt Amanda....en te lekker om te zien ;o)

diana x

creacora zei

o wat een gaaf doosje Amanda heel leuk gemaakt ik vind hem Top!

groetjes Cora

Petra zei

Wat een lieffies om op te vr.... hi hi

SCHITTEREND Amanda

SUPER dat je op mijn blog volger bent geworden

THANKS

gr. Petra

Amarins zei

Wat geweldig leuk, super papier inderdaad.
Groetjes,
Amarins

m@deliefjuh zei

niet ziet er super uit!

Unknown zei

supers Amanda!!! En het staat hier te pronken, bedankt!!

xxBetina

Unknown zei

Wat leuk gemaakt zeg.

groetjes, Joke

Marian zei

Ze zijn super mooi
Groetjes

Louise zei

Wat schitterend gemaakt en wat een prachtig papier heb je ervoor gebruikt.


gr.Louise

Martha zei

Wat prachtig is dit, helemaal geweldig! En mooie foto's heb je ervan gemaakt!
Groetjes,
Martha

Nathaly zei

Ik heb dit doosje eerder gezien maar die van jou vind ik wel het leukste. Wat mooi zeg! Nathaly

Stephanie zei

Amanda-These are fabulous. They will be loved by their receivers.

Willy's creations zei

Ziet er allemaal prachtig uit...top!

Groetjes,Willy

Jacqueline (Sjakkie) zei

Ze zijn erg mooi Amanda, daar heb je een hele klus aan gehad. Het resultaat mag er zijn!
Groetjes van Jacqueline

Caroline zei

De 1 nog mooier dan de andere maar toch die ik heb ... is het mooist :-)

Tineke van der Linden zei

Ze zijn allemaal schitterend Amanda!!! Het staat hier op de computerkast te pronken ;)
Nog bedankt hè?
Groetjes, Tineke

Christa zei

yumyum ziet er super gaaf uit xx christa