maandag 12 april 2010

Hello Magnolia



Zo eindelijk weer eens een gewoon kaartje. Gisteren ben ik samen met mijn dinnetje naar de Art Specially in Zeist geweest, tjonge jonge wat een leuke beurs. Gezellig een hoop bekende tegengekomen en bijgekletst. Verder natuurlijk uitgebreid geshopt, had gespaard dus het mocht. Dit Magnoliaatje is o.a. in mijn mandje gevallen. Heb nog een tijdje bij Monique Lokhorst gekeken, die gaf een workshop inkleuren met distressinkt, wat tips meegenomen/gekregen voor het inkleuren van het gezichtje, blijf het nog wel lastig vinden hoor, maar oefening baart kunst!

Lieve groetjes Amanda

24 opmerkingen:

nicolet zei

Nou je hebt het prachtig ingekleurd Amanda met de distressinkt!! Leuk was de beurs he...
Veel plezier met je spulletjes! En je eerste kaartje ermee is SUPERS!!
Groetjes Nicolet

creacora zei

nou die is idd erg mooi Amanda ik heb het ook nog niet zo met die distress maar als ik jouwe zie haha kan ik er niks van !!
je kaart is prachtig !!!
groetjes Cora

Silvia zei

Wat een mooie kaart weer Amanda. En de beurs was inderdaad gezellig. Ben ook gisteren geweest. Jammer dat ik je niet gezien heb.
gr. Silvia

anita01 zei

Och gaaf was de beurs he, veel plezier met je inktjes....gaat jou heus lukken hoor.

Warme groetjes en tot klets hi,hi,
Anita.

Elly zei

Heel leuk kaartje en hartstikke goed ingekleurd zeg.
groetjes,Elly

Amarins zei

Een super leuk kaartje weer. Heerlijk die frisse kleurtjes.
Groetjes,
Amarins

m@deliefjuh zei

ziet er super uit zeg. ik heb ook ff de kunst bij monique afgekeken. maar ik grijp toch weer senl naar mijn copics ;)

groetjes!

Lia zei

schitterende kaart mooie heldere kleurtjes heb je gebruikt
liefs lia

Louise zei

Hoi Amanda,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt en kan me voorstellen dat je dat stempeltje in je mandje hebt laten vallen het is een schatje en je hebt het prachtig ingekleurd.

gr.louise

M@rtine zei

Wat een mooie kaart Amanda.

Jammer dat we elkaar gemist hebben, maar er was gelukkig genoeg te doen in Zeist ;-)

Veel plezier met je nieuwe aankopen,
liefs Martine

Lia zei

Super kaartje Amanda :o)

Jammer dat ik je niet ben tegen gekomen in Zeist joh! wij hadden afgesproken op zaterdag te gaan en daardoor heb ik veel lieve dinnetjes gemist helaas! Volgende keer beter dan maar?? en anders maar eens afspreken??

XO Lia

Willy's creations zei

Wat een lieffie...en prachtig ingekleurd!

Groetjes,Willy

Anoniem zei

Oo wat een schat van een kaartje Amanda.
En het stempeltje is echt heel lief.

Groetjes en een fijne dag Jannie.

femke zei

heey amanda,

ik vind het een hele mooie kaart geworden!!!

groetjes femke

Annemarie en Merit zei

Wat een leuke kaart, schattig is dat stempeltje
En wat een vrolijk papier, ziet er allemaal heel leuk uit

Anoniem zei

Het oefenen baart kunst!! Meissie wat is ie mooi geworden!!!!liefs Cornelie

Anke zei

Het is een beauty Amanda. Jammer dat ik je niet gezien heb in Zeist.
xx Anke

daantje zei

Het is een prachtig kaartje geworden erg mooi ingekleurd. Mooi was de beurs he ik ben er zondag geweest.
groetjes
Daantje

Alina zei

prachtig kaartje, Amanda!
veel plezier met je nieuwe spullen!
groetjes, Alina

Kaatje zei

ja, de beurs was gaaf he? Ik was er ook zondag. Jammer dat ik je niet ontmoet heb.

superlief kaartje en erg mooi ingekleurd!

groetjes,
Annika

Jacqueline (Sjakkie) zei

Een super leuk kaartje Amanda, heel mooi ingekleurd! Jammer dat ik je niet heb ontmoet op de beurs.
Groetjes van Jacqueline

Christina zei

Een prachtige kaart weer Amanda!

Christa zei

hoi amanda ik vind je kaart super mooi en heel mooi gekleurd ook ,leuk papier xx christa

Christa zei

Ik vind 't een toppertje hoor Aman ... ik heb de kunst ook ff afgekeken en kon het niet laten om ook weer eens met de distress aan de slag te gaan!!

Liefs van Chris