maandag 5 april 2010

Award gekregen



Deze prachtige award gekregen van Anke, Dyonne en Silvia, dank jullie wel dames, wat ontzettend lief!

En dan nog 10 dingen over mezelf vertellen.....

1. Ben ontzettend gek op mijn dochter Lisa
2. En ook op Willem mijn steun en toeverlaat.
3. We hebben veel dieren, kost veel tijd maar je krijgt er ook zoveel van terug.
4. Ik werk bij een Sociale Dienst, afdeling Zelfstandigen, met veel plezier.
5. Ben gek op knutselen, vooral scrapkaarten en fotoalbums.
6. Kom altijd tijd tekort.
7. Mag graag shoppen, vooral voor hobbyspullen.
8. Hou van het leven, met alle ups en downs.
9. Ben gek op clups en bloghoppen.
10. Vind het geweldig om jullie lieve en enthousiaste reacties te lezen op mijn
blog, dank jullie wel!

En dan mag ik de award nog aan 10 anderen doorgeven en dat is al een klus op zich en dat zijn geworden:

Alina, Anita, Betina, Caroline, Janneke, Marijke,Martine, Martha, Nicolet, Willy.

Ik geniet altijd ontzettend van deze dames!

Liefs Amanda

8 opmerkingen:

Caroline zei

Dank je wel voor de award, ik had hem ook al van Ellis gekregen, hij gaat in de virtuele prijzenkast ;-)
Groeten Caroline (morgen weer werken .... waarom hebben we geen 3e paasdag ...)

Martha zei

Dankjewel Amanda, wat lief van je!!!
Groetjes,
Martha

nicolet zei

Dank je wel Amanda!!
Groetjes Nicolet

*Ellen* zei

gefeliciteerd met je award,

Willy's creations zei

Dank je wel Amanda..ben er heel blij mee.

Groetjes,Willy

Janneke zei

Dank je wel Amanda ;0)

Liefs, Janneke X

Alina zei

gefeliciteerd met de award, Amanda, en wat lief dat je aan mij denkt, dank je wel!
groetjes, Alina

anita01 zei

Och zie ik het nu pas.....xxx bedankt voor je heerlijke award zeg, ben er verschrikkelijk mee in mijn nopjes hoor....zet je naam erbij hi,hi, mag het zo?

Jij van harte hoor dik verdiend je award...

Warme groetjes,
Anita